HTML

Sárkányanyu blogja távollévő fiókáinak

Van nékünk egy kis családunk - Sárkányszülők azaz Sárkányanyu, Sárkányapu és öt fióka: Dia és Tomi (félig kirepülve), Szabcsi, Lill és Dorián. És ha távol vannak, és hiányoznak, és nekik is mi, csak felnéznek ide, és olvasgatnak, mi újság van itthon onnan a nagyvilágból.

Friss topikok

  • Otiska: Üdv, Szabcsianyu! Örülök, hogy helyette te írsz ide, amíg nem ér haza, már én is azt számoltam, ho... (2008.10.22. 06:47) Csúcsnap
  • Sárkányapu: Kicsinyeim! Érezzétek jól magatokat. Ha választani kell, hogy lefotózzam, vagy rendesen megnézzem,... (2008.10.15. 20:14) Apu kezdődik, kezdődik!!!

Linkblog

Archívum

2008.10.20. 16:54 Otiska

Csúcsnap

Hát gyerekek. Ez a nap nem igaz :D.

Kezdődött azzal korán reggel, hogy kedves nyolcadikos csoportom azzal fogadott, hogy valaki letépte a falról az egyik feltett lécet, rajta a vadiúj két dekorációval. Szóval szépen néz ki a terem. Ezért érdemes volt ennyit dolgozni szombaton. Na, ezen túljutva - meg azon, hogy Zsolti fijamtól elszedtem egy zacskó almaszirmot órára menet - jött az ötödikes óra, ahol nem voltak képesek megérteni, hogy ne nézzék egymásét, mert egyest adok. Úgyhogy akkorát ordítottam Anasztáziára meg Annára, hogy - Zsóka majd elmeséli mekkorát :D. Következő óra a kedves hetedikes csoporttal volt - már órára menet Kiss Patrikot bömbölve találtam a lépcsőn, mert szaladt felfelé, és a térde találkozott a vaskorláttal. Úgyhogy azt se tudtuk, hogy eltört, avagy sem. És még másra se foghatta a dolgot, ugyanis egyedül volt. Mondtam neki órán - mert a hetedikesekkel volt utána óránk - hogy Isten nem ver bottal, csak vaskorláttal :D. Mindegy, a hetedikesek is dolgozatot írtak, és Vivien drágámtól elszedtem egy két A/4-es oldalra írt puskát. Eszem megáll. Hittan dolgozatra puskát írni. Hápfff, ahogy Tamás fijam mondaná. Úgyhogy egyes, majd szünet után újraírja.

Mindezek után kettőre hazaértem, és kettőre jött Gábor tanítványom, két óra angol, utána megebédeltem (negyed ötkor :D), beszéltem Reni nénivel telefonon (jól vannak, az egyik babóca nem akar súlyban gyarapodni, pedig eszik rendesen), Szabinanyunak elolvastam levelét, írtam sms-t neki, Zsókának ötös a témazárója (éljen!!!) és várom haza Sárkányaput, aki Debrecenben van állásügyben, szóval drukkoljunk neki.

A holnapi nap kész katasztrófa lesz, első körben 7.55-től 14.45-ig órám lesz, utána 15.00-ra jön Gábor tanítványom két angol órára, tehát ötig, utána kaja, és mehetek 19.00 értekezletre, úgy, hogy előtte misére is el kellene jutnom.

De szerdától - SZABAD VAGYOK!!!!

Éljen, éljen, éljen az ŐSZI SZÜNET!!!!

Egyébként meg - mikor jössztök már haza?!

Puszi, Sárkányanyu

2 komment

Címkék: hírek ma pletyka idióta iskola itthon fiókák anyu terem sárkány őrjöngés hiányoztok


A bejegyzés trackback címe:

https://dragonmom.blog.hu/api/trackback/id/tr93723294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabcsianyu 2008.10.20. 20:22:24

Szurkolok Sárkányapunak!Neked pedig holnapra szebb napot kívánok.
Már Hévizen ért a hír, hogy Zsóka ötöst írt, örülök neki. Nemcsak szépek, okosak is. A lányunkkal még nem beszéltem, de mindjárt hívom. Míg haza nem ér, addig én írok ide. Már nagyon várom. Hosszú ez a tíz nap. De már visszaszámolok.
Neked pedig kitartás szerdáig. Eddig is tudtam, hogy miért nem akartam tanár lenni, de most megerősödött bennem az érzés, hogy azért nem, mert...
Elismerésem!!!

Otiska 2008.10.22. 06:47:31

Üdv, Szabcsianyu! Örülök, hogy helyette te írsz ide, amíg nem ér haza, már én is azt számoltam, hogy már csak négyet kell aludni. Puszi, Sárkányanyu :D
süti beállítások módosítása