HTML

Sárkányanyu blogja távollévő fiókáinak

Van nékünk egy kis családunk - Sárkányszülők azaz Sárkányanyu, Sárkányapu és öt fióka: Dia és Tomi (félig kirepülve), Szabcsi, Lill és Dorián. És ha távol vannak, és hiányoznak, és nekik is mi, csak felnéznek ide, és olvasgatnak, mi újság van itthon onnan a nagyvilágból.

Friss topikok

  • Otiska: Üdv, Szabcsianyu! Örülök, hogy helyette te írsz ide, amíg nem ér haza, már én is azt számoltam, ho... (2008.10.22. 06:47) Csúcsnap
  • Sárkányapu: Kicsinyeim! Érezzétek jól magatokat. Ha választani kell, hogy lefotózzam, vagy rendesen megnézzem,... (2008.10.15. 20:14) Apu kezdődik, kezdődik!!!

Linkblog

Archívum

2008.10.17. 20:21 Otiska

A délutánról

Hát tudja meg mindenki, hogy hiányoztok. És nemcsak Szabcsí és Lill, hanem ez a két másik, dilisebb, nagyobb fiókám is. Sok sikert a szalagavatóhoz holnapra, de biztos, hogy nagyon jó buli lesz. Visszaemlékezvén fiatal éveimre (:D), nekem a szalagavatóm jobban tetszett, mint a ballagásom. Szvsz, ez egy jó dolog :).

A délutánról. Nem volt Eszter bérmálkozós hittanon - vagy csak én nem láttam -, és Béla sem volt elsőáldozós hittanon. Hétfőn szerintem órán meg fogom említeni, khm :D. Ahogy vittem át gyerkőcöket órára, egyszercsak hallom, hogy valaki kiáltja a nevem - az utca túloldaláról Szabina anyukája, Sándorral volt. De már mentek is éppen hazafelé.

Johnnie a. bejött az órája előtt fénymásolni, és ismeretséget kötött a fénymásoló rejtett gyönyöreivel. Egyébként nem tudom, lehet, hogy az ördög bújt bele a fénymásolóba, mert az istennek se akart neki működni, állandóan beakadt a lap. Közben a következő épületes párbeszéd zajlott köztünk:

(Bejött, fénymásoló előtt megáll): - Hová merült el szép szemed világa?

Otília az ablak előtti székről: - A benső végtelenbe.

- Menten rosszul leszek.

Végül nem lett rosszul, csak kiborította a fénymásoló (biztos elátkoztam). Ecseteltem neki drága keresztfia iskolai tetteit (a matekórát, amikor kipingálta Somogyi Viktort). A fénymásoló végül odáig fokozta az idegállapotot (akkor már öt perce ment az órája), hogy teljes erővel belevágott egyet, aminek láttán egyrészt megjegyeztem, hogy a boxedzéseken ugyanezt puha zsákkal szokták, különben könnyen eltörhet a kéz, másrészt menjen órát tartani, majd én lefénymásolom, oszt beviszem utána, na. Ezek a férfiak, tiszta agresszív állatok :D. Érdekes módon nekem működött a fénymásoló. A legnagyobb poén az egyébként, hogy Gyurinak sem ment, és kihívta hozzá a szerelőket :D. Úgyhogy mondták, hogy most már le sem moshatom magamról, hogy közöm van a fekete mágiához, és boszorkány vagyok. Én meg mondtam erre, hogy csak szépen kell vele beszélni, simogatni stb. Néha a kedves szó többet ér :D. Hihi.

Gyerekklubon megint csak Kéninger Dóri volt, de jól elvoltunk. Jókat nevettünk, meg ittunk a forró csokiból - töredelmesen bevallom, hogy már csak egy maradt. És jó sok tejszínhabot is raktunk bele.

Sárkányapunak anyósom lenyírta a haját végre, meg macskáéknál volt egy kis kergetéses balhé a lépcsőházban, de nagyjából ennyi a ma este. Remélem, mindenki jól van. Azér' jelentkezzetek, ha tudtok.

Puszi minden mennyiségben, Sárkányanyu

Szólj hozzá!

Címkék: hírek pletyka itthon anyu apu sárkány délután hiányoztok


A bejegyzés trackback címe:

https://dragonmom.blog.hu/api/trackback/id/tr1719183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása