HTML

Sárkányanyu blogja távollévő fiókáinak

Van nékünk egy kis családunk - Sárkányszülők azaz Sárkányanyu, Sárkányapu és öt fióka: Dia és Tomi (félig kirepülve), Szabcsi, Lill és Dorián. És ha távol vannak, és hiányoznak, és nekik is mi, csak felnéznek ide, és olvasgatnak, mi újság van itthon onnan a nagyvilágból.

Friss topikok

  • Otiska: Üdv, Szabcsianyu! Örülök, hogy helyette te írsz ide, amíg nem ér haza, már én is azt számoltam, ho... (2008.10.22. 06:47) Csúcsnap
  • Sárkányapu: Kicsinyeim! Érezzétek jól magatokat. Ha választani kell, hogy lefotózzam, vagy rendesen megnézzem,... (2008.10.15. 20:14) Apu kezdődik, kezdődik!!!

Linkblog

Archívum

2008.10.18. 18:21 Otiska

Teremrendezés és egyébségek

Tegnap este: Szabcsí, annyira sajnálom. Lélekben veled vagyunk (Sárkányapu is), és bármikor írhatsz nékem, nem számít, mennyi az idő. Reménykedem benne, hogy ahogy telik az idő, azért egyre jobb lesz :).

A mai napról: bevitt Sárkányapu kilencre, és hazajöttem délután három órára. Készítettem egy-két képet. Szerintem annyira nem lett jó, mint a tavalyi, de azért már élhetőbb a terem, mint volt. Az ablak elől azt a nagy bazi szekrényt áttoltuk a folyosói ablak elé. És nem fogjátok elhinni, de a szekrényben megtaláltam a sötétítőfüggönyt, ami arra az ablakra volt. Valaki lusta volt feltenni, és tavaly egész évben, meg most is év elején emiatt szenvedtünk. Csak úgy be volt csapva a szekrénybe. Grrrr. Meg kitakarítottuk azt a csodálatos matekszekrényt is, hát ne tudjátok meg. Törött üveg, krétacsonkok, szakadt papír stb. Tele volt szeméttel. Gyuri bácsi vesz rá zárat, és az egyik része használható, úgy gondoltam, berakom oda a Bibliákat, és akkor nem kell állandóan felhordani őket. A tanár asztal átkerült középre, keresek rá terítőt, meg lehet, hogy valami dekorációt is (köcsög szárazvirággal, vagy valami hasonló :D). Vennem kell még filc anyagot, mert feltettük az összes hungarocellt, azt is, amit összetörtek a festők, azt akarom vele beborítani, meg az újat is, amit Emőke néni vetetett ijedtében nékem :D. És a legnagyobb egyébként az volt, hogy Gábor bácsi (Pelyhe Gabi) szögezte fel a képeket, a saját tulajdon két kacsójával. Kár, hogy arról nincs fotó, hihi.

Találkoztam ma Nóra nénivel és Krisztián bácsival, meg a kislányukat is láttam, nagyon aranyos. Rajtuk kívül beszélgettem még Johnnie a-val is.

Szemüvegem nagyon jól mükszik, most is rajtam van, jól érzem benne magam. Szerintem jobb, mint a másik. A gyógyszertől továbbra is fáj a fejem, most például éjszaka is fájt, jó kis napjaim lesznek két hétig, amíg be nem áll, vagyis meg nem szokom.

Hát akkor, megint eltelt (lassan) egy nap, továbbra is hiányoztok, Tomiék gondolom 'forognak már, mint aki beszívott' (Diának írta Tomi egyik évfolyamtársa a keringőről :D), meg buli ezerrel néki, utána is, hehe, biztos nagyon gyó lesz. Holnap nékem templom, Szabcsi anyukájával, azért furi lesz a kilences mise nélkületek. Kitartás, fiókák, már csak egy hét, és jösztök haza. Puszi minden mennyiségben!

És akkor néhány fotó a teremről:

Szólj hozzá!

Címkék: hírek ma itthon anyu rendezés terem tegnap sárkány délután díszítés


A bejegyzés trackback címe:

https://dragonmom.blog.hu/api/trackback/id/tr11720419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása